Afficher la notice abrégée

dc.rights.licensehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ve/
dc.contributor.authorDíaz Pérez, Flora María
dc.contributor.authorBethencourt, María
dc.contributor.authorMorillo Moreno, Marysela C.
dc.date.accessioned2012-06-28T21:53:39Z
dc.date.available2012-06-28T21:53:39Z
dc.date.issued2012-06-28T21:53:39Z
dc.identifier.urihttp://www.saber.ula.ve/handle/123456789/35546
dc.descriptionCapítulo del Libro publicado en "Competitive Strategies and Policies for Tourism Destinations: Quality, Innovation and Promotion". Editors: Díaz Pérez, Flora María (University of La Laguna, Tenerife, Spain). pp.1-20. Series: Tourism and Hospitality Development and Management. Binding: Hardcover. Year: 2010. ISBN: 978-1-60876-475-4es_VE
dc.language.isoeses_VE
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleChapter 1: Tourism product: Conceptualisation and characteristicses_VE
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.description.colacion1-20es_VE
dc.description.emailmorillom@ula.vees_VE
dc.subject.facultadFacultad de Ciencias Económicas y Socialeses_VE
dc.subject.thematiccategoryCiencias Económicas y Socialeses_VE
dc.subject.tipoArtículoses_VE
dc.subject.unidadinvCentro de Investigaciones y Desarrollo Empresarial (CIDE)es_VE
dc.type.mediaTextoes_VE


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée